Saturday, April 18, 2009

8kg choc moist

Fuh mmg lega habis after deliver kek ni pagi tadi. Tido pukul 4am tau....then bgn kol 630am sbb Kak Shima mintak kek ni dihantar b4 7am. Mujur umah dekat jer :p

Anyway, kek di order sempena majlis sambutan anak yatim di cheras. Initially mmg takut nak amik order ni, almaklum takut tak larat + gangguan dr firas yg bgn tgh mlm utk menyusu. Selalunye maksimum aku amik order 2 kek jer. Tapi since Kak Shima a.k.a. jiranku (one of the committee under Cahaya Kasih Maybank) macam berharap sesgt, maka ku beranikan diri terima order ni..lagipun utk anak2 yatim...kira special la sket. Last minute kak shima mintak aku lukis logo team dia.....aduss mmg agak comotla jugak...that's the best that i can come out with. And dia mintak sumer kek design mesti sama...hatta color border kek pon taleh lain2...takut bebudak tu berebut hehe

Alhamdulillah respond yg diterima sgt positive....mesti kekanak tu heppy dpt mkn kek...yela for sure jarang mereka2 ni diraikan. Kak shima ckp ade sorng tu sebaya dgn firas, perut kena tikam dek mak nyer yg macam giler meroyan....sian kan! Ramai yg mcm tak terurus, ade kutu....comot2 belaka. Baby 3-4 orang sharing under one baby cot...cuba bayangkan! Tingat kat firas yg duk dlm baby cot dia tu pon macam dah nak sempit..inikan pula share reramai isk isk. Insaf plak rasa. Syukurkan kita yg hidup serba selesa ni???

Anyway thanx ye kak!










6 comments:

tini said...

mak aih! sure penat ko nak buat sampai 4 kek besar cam ni :) aku pun dah lama tak order kan. nanti la, very soon la kot. lama dah tak pulun kek :)

y@tipruzz said...

lepas antor kek aku tido balik dr 7-830am...pruzz tlg jaga firas...dia kol 7am dah segar bugar sabor jela :p

Aku kuar bilik tetiba dia berjaya merangkak ke arah aku hehehe comelsss

Anonymous said...

ahaks...sekali sekala menyusahkan yati...gambar pinjam jeee....hehehhe

- shima-

Farra Da Smiley said...

ganas..aku tak penah tido lebih 12am buat kek..yati ni mmg kurang tido :D ..dh minat nak buat cemana

y@tipruzz said...

kalo aku tade anak kecik bley la siap b4 12am...tp sepanjang wat kek tu manjang ade interruption from firas :p

Hardenhjmn said...

ahaks...sekali sekala menyusahkan yati...gambar pinjam jeee....hehehhe - shima-